Ygmrdrgz Merhaba bu 2. Gebeliğim olucaktı dün sol kaşık arısıyla doktora gittim kese sol tüpü yapışmış kanama yapmış dedi acil ameliyata aldılar 3 saat sürmüş sol tüpü ve keseyi patolojiye göndermişler başına gelen var mı bir daha anne olabilir miyim
Muczm33 Ygmrdrgz bnm bi tanıdığım dış gebelik geçirdi içinde patladı sap tüpü de alınmıştı üç at geçmeden ikizlere hamile kaldı şimdi beş aylık
Agg0207 Ygmrdrgz canım arkadasimda aynısını yaşamış iç kanama geçirmiş hatta tüpü içeride patlamış ama sonra bir kızı oldu daha sonra yine çocuk düşündü tek tüple ikizlere hamile kaldı 1 hafta önce doğurdu hatta hiç engel değil bu durum inanki nasip kısmet olacağı varsa illaki oluyo o yüzden çok kafaya takma bence bu durumu streslede alakalı çünkü herşey
Ygmrdrgz Muczm33 ağzın bal yesin hala hastanedeyim bide kafamı ona takıp kendimi üzmiyim Allah razı olsun