Günaydın hanımlar iyi bayramlar diliyorum
Yaklaşık 27. Haftadan beri kasıklarımda geçmeyen bi ağrı var özellikle sabahları yatakta sağa sola dönemiyorum bu ağrı yüzünden, gün içinde de hafif hafif devam ettiği oluyor. 2-3 kere bu şikayetle acile gittim nst yapıldı, idrar kültürü bakıldı, vajinamdan örnek alınıp bakıldı ama hiçbir sorun görünmüyor. Bebeğim sürekli baş aşağı duruyor. Ve gelişimi de 3 haftaya yakın ileride, doktorumuz gayet normal dedi ileride olmasına. Ağrılara magnezyumun iyi geldiğini duymuştum, her gün 1 şişe sade soda tüketiyorum.Sizce bu ağrının sebebi nedir? Duruşuyla alakalı olabilir mi?