Evafor Gizem_cetinbas 👋bugün tam 27 haftalık olduk ekime doğum ins hayırlısı ve sağlık ile gelsinler ❤️🤰
Cincinatti Lina36 çok normal benimde bel karın ağrım çok oluyor uzun süre ayakta kalamıyorum bacaklarıma kramp giriyor. Ağırlık merkezi değişiyor sürekli normal şeyler
Evafor Smysn07-09 normal doğum olsaydı Ekim ilk haftası olacaktı fakat sezeryan Eylül ortası en geç benim geç döllenme dedi ama.baska Dr haftasını yakalmis dedi bende hangisini kaile alsam bilemedim
Bedosss 27+5 teyiz ¾ gündür ayaklarımda şişme oldu ödem yapck yeme içmemde yok 36 nmra ayagm 38 e zor oluyor😢