Gizem1812 merhaba canım benimde 32.haftamda kasık ağrım vardı ayni söylediğin gibi.kum döküyorum diye ve idrar yolu enfeksiyonum var diye muayene gunume kadar bekledim ama nstde 100lerde sancim cikti.ben sadece hafif regl sancisi hossediyordum.yqtis verdiler ama sancıları durduramadılar.suyum gelmemisti acikligimda yoktu sancılar durmadan arttigi icin dogum yaptim.