Kızlar dün sabahtan beri mide ağrısı çekiyordum öğlene doğru ishale çevirdi ve su gibi geliyor acile gittik dün akşam üstü memlekette olduğumuz için acili pek iyi değildi kan idrar aldi sonuç temiz dedi serum takdilar için rahat olsun bi de doğum haneye git nst takılsın dediler ondada hersey normal çıktı bebek çok az hareket ettiği için kadın doğum doktoru olan bir hastaneye git dediler ishalim hâlâ geçmedi gece kaç kere kilot kıyafet değiştirdim karnım agridikca kaçıyor su gibi napicam bilmiyorum bebeğim dün hastaneden gelince biraz hareket etti bugün tam 30 haftalık oldu