Elif2172 13+1 oldum. Bebeğimin hareketlerini hissedeli iki hafta olmuştu . özellikle uzandığm zaman hissediyordum.3 gündür hiç bir şekilde hissetmiyorum korkularım oldu endişeliyim
Bezelyeannesii Elif2172 13 mü ? O tarihlerde hissetmeniz mümkün değil,araştırırsanız bagirsak hareketleri diye gecer hamilelikte cok benzedigi icin yanılgı yasiyor olabilirsiniz bir doktorunuza danisin
Busumt Elif2172 çok erken bir hafta hissetmek için tamamen psikolojik olarak öyle düşünüyorsunuz. O sizin bağırsak hareketleriniz karın kıpır kıpır oluyor şişkinlik ve gazda eklenince :)
Deletedmom_103 Elif2172 bağırsak hareketi olmasın o. 11 haftada hissetmek için fazla erken bi zaman. Tabii hissetmek kişiden kişiye değişir ama. Gelişimine göre 16+5 de doktora gittiğimizde baş aşağı durup yukarı yukarı tekmeler atıyodu ama hissetmiyordum. Tuhaf 🙃
minikaras Elif2172 seğirme tarzında oluyor dimi kelebek hareketleri gibi eğer öyleyse zaten sürekli hissetmeniz mümkün değil daha minnacık o annesi arada bir seğirme gibi hissedersiniz
Elif2172 Biraz geç yazdım arkadslar cevaplariniz için teşekkür ederim. Evet sizin de dediğiniz gibi bağırsak hareketlerymis☺️ 16+5 oldum şuan hissyrm artk hareketlerinin bağırsak veya Bebek hareketlerini ayırt edebiliyorum 😅