Kızlar 4+5 haftalık hamileyim. Hamileliğimden beri tek taraflı boğaz ağrım var acile gittim bayramda bir şey yok dedi. Ben her hamileliğimde belirti olarak grip olurur6m bunda da oldu. Qm bu boğaz ve kulak ağrısı hafif hafi devam ediyor. Acil de bir şey görünmüyor diye gönderdiler.. bebeği etikeler mi sizce boğaz ağrısı kulak ağrısı. Yani bir ley yok deseler de geçmedi anlamadım gebelikten mi