Drftm aynı haftalardayım bi kaç gündür bana da öyle oluyor. Sanki bebek bi tarafa toplanıyor karnımın bir tarafı şişiyor ve sertleşiyor. Araştırdım korktum kasılma, sancı, erken doğum riski falan yazıyor az daha acile gidecektim annem durdurdu. Ağrın yoksa bebeğin toplanması normal diye. Ama içim pek rahat değil ya inşallah normaldir