Smye Kızlar idrar yolu enfeksiyonu çok artmış ve böbreğim agrıyor yatamıyorum uyuyamıyorum doktor antibiyotik verdi ama diğer doktor antibiyotikler bebek doğduktan sonra kalp anamalilerine sebeb diyor bu durumu yaşayıp neler kullandınız
Selale_bati Smye idrar yolu enfeksiyonu icin bol su ic idrarin geldiginnde sakin tutma kendini yap tuvaletini tutunca daha cogaliyormus enfeksion
Melisam Smye bende oldu kesinlikle idrarını tutma bol su iç ben antibiyotikte kullanmadım su ile geçti ne taraf ağrıyorsa o tarafa yatma bir de ilişki de olmasın olsa bile hemen duş al demişti doktorum
Ysn Smye gebelerin güvenle kullanabildiği antibiyotikler var cnm kullanmazsan erken doğuma sebep olabilir enfeksiyon
Smye Ysn o antibiyotiklerden sulcid dün gece mide agrısı ile alerji yaptı ondan korkuyorum erken Doğumdan
Melisam Smye sanırım 1 haftada atlatmıştım enfeksiyonu da böbrek ağrısını da bol su içmene dikkat edersen geçer inşallah tek ilaç