Youngmotherr Sebnem9593 Rabbim sağlıkla getirsin benim de 19dan beri erken doğum riskim vardı bebek gelmemeyi seçiyor sanırsam sancısı ağrısı bitti 33+2yim uygulamaya göre 47 ama bize göre 35 suniyle doğurucam erken alacaklar biraz🌸
Youngmotherr Sebnem9593 canım tekme de kuvvetli olur hıçkırıkda kalp atımı gibi ritmik pıt pıt hissedersin
Sebnem9593 minnakkraker aynı haftalarda olanlarda cinsiyet aynı derlerdi yalanmış😄benimki de erkek.İlk bebismi?