Kızlar öncelikle hepinizin bayramı kutlu mutlu olsun. Şunu soracaktım dün bahçede otururken acayip sinek vardı ve sinekten midem bulanır kötü olduğumu görünce tanıdıklar biraz sık dediler sıktım yani nedense bitkisel diye düşündüm neyse 15 dakika oturdum sonra endişe ettim zararı yoktur diye ama okuyunca deet erken maddesi olduğunu gördüm buda bebekte kalıtsal hastalık yapıyor muş(Allahım sen koru) bir bilginiz varmıdır ptesi doktoruma soracağım ama çok taktım kafama sizce birşey olur mu?