Ummudogan bende de 32 haftada çıkmıştı, doktorum sonuçlara baktı ve rahat ol dedi ama içime sinmedi gittim sağlık ocağında idrar kültürü yaptırdım, bişey çıkmadı. Yani bazen hamilelikte lökosit gözüküyor idrarda, ama nihai sonuç tüm detaylara göre değişiyor, tek lökosit verisi bişey oluyor anlamına gelmiyor bazen. Bence rahat ol, şurda kaç gün kaldı tatil bitmesine, gider sorarsın 🙏 bu arada idrar yaparken bi terslik yoksa, genel olarak bi sıkıntı yok ise hiç sıkıntı yapma derim. Denize yada havuza girmeye cesaret edemedim ama. En son 24 haftalıkken havuza girmiştim)) bu sezon böyle geçecek artık))