elisa38 benim dişim çok ağrıyordu karanfil yağı kullandım çok rahatlattı belli süre benim çürük oluşmuştu devlet hastanesi bişey yapamayacağını söyledi gebelikten dolayı özel doktora gittim hiç bir şey kullanmadan diş çürüğünü yavaş yavaş temizledi ama aşırı canım yandı sonra geçici dolgu yaptı kanal tedavisi için çağırdı ama gitmedim çünkü hiç bir uyuşturma maddesi kullanmadığı için canım çok yandı devam edemezdim ama çürük temizlenince çok rahatladım doğumdan sonra gitmeye devam edicem inşAllah