06072018 Merhaba kızlar hastane çıkışı bebeği anakucağıyla mı çıkaracaksınız yoksa puset anakucagı mı yardımcı olabilir misiniz bana
Zehra_25x 06072018 ben pusetle cikaricam puset ortusude aldm bu sekidle daha kullanisli diye dusunuyorm.
mnli 06072018 bebek arabasının ilk 6 ay için olan aparatı puset mi oluyor anakucağı mı ben farkı bilmiyorum ama arabanın o kısmıyla taşıdık oğlumu her yere zaten arabada onunla yolculuk yapması lazım ekstra başka bir şey almadık
mnli Gamzekand o olunca bence başka bir şeye gerek yok ben zaten çocuğu sallamaya karşı bir insan olduğum için başka bir şey almadım ilkinde ikinciye de almayı düşünmüyorum ilk 6 ay her yere onunla taşıdık sonra zaten oturmaya başlıyor