28.06 saat 4.5 gibi bı anda yatakta saçıyla kalktım kalkar kalmaz suyum geldi lavobaya gittim sancım çoğaldı uzanamordum bile çok kötü sancım vardı eşimi uyandırdım evde sancımı çekmeye çalıştım ama o kadar şiddetliydi ki dayanamadım hemen hastaneye geldik bu arada ben kartal Lütfi Kırdar eğitim ve araştırma Hastanesi’ne geldim acilden giriş yaptık muane ettikleri gibi doğum başlamış hemen doğum odasına gidiyiruz dediler sakın ıkınma nefes al ver beni odaya getirdiler tabi doktorlar hazır beni bekliyorlardı hemen üstümü çıkardım çatala aldılar ikinmami istediler çok zorlandım ikinamiyordum nefesim yetmiyordu iki üç defa hızlıca ikindim yarıda bırakıyordum en son öyle yaptığın için bebeğin yukarı çıkıyor gelmiyor dediler en son ikindigimda bebek doğdu çok şükür suni sancı almadım ama çatalda biraz zorlandım açıkçası ama şükür geçti bebeğim şuan kucağımda emiyor çok güzel bir duygu Allah herkese nasip etsin inşallah sormak istediğiniz birşey olursa yanıtlamak isterim