26haziran da isteğe bağlı spinal sezeryan oldum ☺️ Aslında hep normal istiyodum ama bayram girince araya bir anda sezeryana döndüm. Spinal iğnesinden korkanlara söylüyorum gerçekten damar yolu daha çok acıyor. Desteksiz kalkmaya bebişin altını değiştirmeye falan başladım bile ki daha 2 güncük oldu☺️ Ama ağrın sancın yok mu derseniz kalkmak hala çok zor yürümek vs ama olsundu bebişe bakınca unutuyor insan 👼 sormak istediğiniz bişey varsa seve seve yanıtlarım