Arkadaşlar merhaba 19+3 ikinci hamileliğimdeyim hem özel hem devlette muayene oluyorum 2 hafta önce devletteki doktoruma gittiğimde ilk doğumum sezaryen (özelde oldum) olduğundan dolayı yapışıklıklar olduğunu söyledi bu ameliyatını devlette ol dedi neden siye sorduğumda zor geçebileceğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı yani yapışkanlık ne demek oluyor açıkcası korkuyorum 🙁