beyzacmvrc bende aynı durumdayım ama bebek doymadigi icin degil yenidoganlar memeyi sadece aciktiginda yada doymadiginda istemiyormus o kokuda uyumak,güvende oldugunu hissetmek icin istiyormus. 24 günlüguz bizde bazen 2 saat uyuyor uyaniyor bazen yarim saat 40 dk memede kaliyor uyuyor yerine koyuyorum 15 dk sonra uyaniyor tekrar meme istiyor. Sütün yoğun geldigini hissediyorum bende gurk gurk iciyor bazen boş boş emiyor bazen az geliyor yavas yutkunuyor falan. Stres yaptigin an süt azalmaya basliyor emin ol senden farkli degilim aadece sakinim asla mama vermiyorum boş boşda olsa emziriyorum bazen dakikalarca bos cekiyor sonra biranda fazla fazla süt gelmeye basliyor. Kilosu yerindeyse sorun yok sütün yetiyor demektir saglik ocagina gidip kilo ölçümü yaptirabilirsin kendini yetersiz hissetme lütfen büyüdükçe sütler çoğalacak. Bir mama bir süt verirsen mamanin tadini daha cok sevip sütü reddedebilir. Kimseyide kendine karistirma ya en sinir oldugum sey hic affetmiyorum valla laf söyleyenlere sende öyle cekinmeden söyle arkadasim cok önemli ve kiymetli bir dönemdeyiz hassasiz yeterince kimsenin lafina yer olmasin bebeginle aranda 🧡