kubraaksoy Kızlar bugün öğleden sonra başlayıp şimdiye kadar 4 kez şiddetli bı şekilde sol üst karnıma ağrı girdi sırtım da ağrıyor bebek de aşağı baskı yapıyor sanki ne yapmalıyım bunlar yalancı sancı mi haftam 34+4 ama bebek 1 buçuk hafta önde
Gozanca kubraaksoy suan ayni durumdayim 1 yaşında bebegim var cok yoruyor beni uzandim dinlenmeye calisiyorum gecmezse hastaneye gidip nstye giricem
kubraaksoy Gozanca ay bugün oldu hala devam ediyor ben de mi gitsem ne yapsam yoksa pazartesi kontrol var ona mi gitsem
Gozanca kubraaksoy gittim nst ye girdim kasilmalarim var sizinti var dedi ebe, sehir disina cikacaktim doktorum aradi izin vermedi pazartwsi gel dedi. Sancilarim devam ediyo.! 33.5 haftalik
Gozanca kubraaksoy valla nst yi acilden girdim diye vermediler bende merak ettim Ebe yok deyip doktorum hosuna aramaz.