Sinem1051 Kızlar şekerim çıktı şuan ki ölçümlere göre değerlerim baya bi düşmüş bu çok iyi fakat bu Benim herşey yiyebileceğim anlamına gelir mi meyve yedim az önce amme muz falan dayanamadım ölçğm yaptım yememe rağmen 160 çıktı normal yemek den sonra 137 çıkmıştı hakim olamıyorum kendime ya kötü olur mu bu durum
Ysn Sinem1051 şeker çok tehlikeli maalesef kendinize hakim olmak zorundasınız düzeldi diye tekrar eski yeme düzenine dönmeyin şeker yediğinize göre yükselip düzeliyor ihmal etmeyin
Elfnannesi Sinem1051 cnm sağlık ocağında verdiğin kanda da oluyo muydu şekerin Yoksa şeker testinden sonramı öğrendin şekerin olduğunu Yani benim merak ettiğim sağlık ocağında verdiğim kan sonucunda Bi kere 82 çıktı Bi kerede 88 şeker testine gerek varmı
Ikrmels Karnın toksa şekern böyle çıkması normal diye biliyorum ama yine de hastaneye gidip baktirin istersnz
sumeyyezumra Elfnannesi sağlık ocaginda aclik sekerine bakiyolar. birde tokluk sekerine bakmak lazim. genelde seker oldugu tokluk şekeriyle ortaya çıkıyor.
ATC Sinem1051 canım benimde gebelik şekeri çıktı diyetten dışarı çıkmıyorum asla çok önemli çünkü eğer diyetten çıkarsan ilaç verirler ve bu iyi bişey değil bence bende dayanamıyorum bazen canım çok istiyo ama tutuyorum kendimi ya da çok çatalın ucuyla yiyiyorum 160 da yüksek bi değer bana tokkarnına 140 dan yukarı sakın çıkmayacak dediler biraz dayan canım bebeğin için hele muz yemişsin benim ara öğünümde meyve var ama muz yasak 🤦🏻♀️
Ozy ATC bende iki gün önce seker yüklemesi yaptirdim 141 cikdi doktorum büyük yüklemeyi yapacakdi istemedim direk diyete baslamak istiyorum cünkü fazla cikmadi o yüklemeyi yapsamda diyet verecegi icin yaptirmak istemiyorum siz diyetinizde neler yiyosunuz nelerden uzal durmak gerekiyo eskiden hergün muz yerdim cukulata yerdim iki gündür dikkat ediyorum korkudan
ATC Ozy muz çikolata yasak yanı tatlı olan herşey yasak nerdeyse hafta da 3 gün et/balık/tavuk 3 ünden biri akşamları sadece haşlama sebze yanlarında salata sınırsız yağsız tutsuz limonsuz olursa çavdar ekmeği beyaz ekmek kesin yok hamurişi pilav makarna galan bunlar hiç YÖK zaten biraz zor ama bebeğin için dayanıyorsun😒