Kubrakarahan biz de 33+3’teyiz, ilk zamanlar yemek yiyemiyordum prilam kullanıyordum kii hala daha kullanıyorum 🙈🙈 20’yi geçtikten sonra az az yemelerim başladı ve son 2-3 haftadır sürekli bi şeyler yiyorum, gece uykumdan açım diye uyanıp mutfağa gidiyorum resmen 🙈🙈 8 kilo aldım bakalım ne olcak doğuma kadar bilmiyorum ama doymadığıma eminim 😂😂