aysh_23 Kimse kalmadı canım ben yurtdışında yaşıyorum burda yaşadığım için hastanede böyle bişey yok hemşireler doktorlar dibine kadar çok güzel ilgileniyorlar zaten bebişlerime hemşireler çok güzel baktı ikizlerim doğduğunda ben sezeryanlı doğum yapmıştım erken yaptım ve 11 gün hastanede kaldık bebeklerim emme refleksini yendi öyle çıktık çok şükür şuan 11 aylığız tam 20 gün var doğumgünlerine yaşımıza gireceğiz diyorum Allahım ne çabum geçmiş o günler hatırladıkça duygulanıyorum bebeklerimi kucağıma verdikleri o an anlatılmaz yaşanır gerçekten şimdi 3. Bebeğim yolda ikizlerimi kaynanam ve eşime bırakacağım doğum olduğu zaman ikiside çok güzel bakar zaten biliyorum eşim zaten çok güzel ilgileniyor çocuklarıyla bende doğum yaptığımda zaten hemen çıkarım doğumumu yapıp 3 gün içinde bakalım hayırlısı inşAllah bu bebeğim tam haftasında doğar ikizlerim erken doğdular🥰🤲🏻