Esenturgay Heyecanlıyım korkuyorum sevinçliyim .. son 10 gün kaldı . Aşırı mide bulantısı iştahsızlık ishal ve ara ara gelen kasılmalar sancı .. belirtiler bunlar.. 🫶🏻 sizde durumlar ne 🥹🥵
Gulcin75 Esenturgay Son 12 aşırı uyku isteği halsizlik ishal ve kasıkalara arada vuran adet sancıları artık çok sabırsızlanıyorum biran önce gelsin minik adam 🥹
Aysedugme Pazartesi sezaryenim var benimde son 4 39 da alınacak o zamana kadar bir sürpriz olmazsa çok halsizim bende tansiyon başladı ödemden ayaklar dev gibi oldu 😅
Csknnbuse Bende de bağırsaklarda bozukluk, vajinaya ara ara baskı, bebeğin toplanması ve adet sancısı tarzında kasıklarımda sancı oluşuyor 🙋🏻♀️ son 9 var ne zaman gelir acaba bu bebiş
Esenturgay Csknnbuse aynıları bende de var canım valla benim 10 senin 9 şimdi de gelebilir 10 u da geçebilir 🤣
Eylul1992 Benimde son 10. Halsizlik mide bulantısı var oldukça. Uykularda haram oldu 4-5 dedim mi uyanıyorum. 🫠
Esenturgay Eylul1992 ayyyy bende 4 de bir uyanıyorum 7 ye kadar cingöz gibiyim sonra uyursam ne ala uyumazsam gitti 🤣
Aslim12 Son 30 olmasına rağmen mide bulantısı ödem her saat başı uyanmak ve tuvalete gitmek kasıklarda adet ağrısı bebişimin sağolsun aşırı hareketli olması merdiven dahi çıkamayacak kadar olmam şoku şimdiden böyle ise son 10 da düşünemiyorum😩😰
Csknnbuse Esenturgay bir aksilik olmazsa evet normali bekliyoruz, kızlar hep 38de gelir diyorlar ama 38+5 olduk gelen giden yok🤭