Benimde son adet tarihim 28 Aralık. Ocak ayında bekledim ama adet olmayınca test yaptırdım. Negatif çıkınca Şubat ayının başında tarlusal kullandım. 26 şubatta doktora bir gittim ki 12 günlük falan hamileyim. Şok olduk tabi. Ne oldu nasıl oldu bilmiyorum. Tek korkum bebeğe bi zararı olması 🤦🏻♀️