gokcesgoktas Kızlar vajinamda yanma oluşuyordu böyle bende bu olduğu zaman ilerliyor enfeksiyon oluyor o yüzden annem sirkeli suyla yıka derdi hep hepte geçerdi sizce bi zararı olur mu yapan var mı?
Sena00 gokcesgoktas ben her zaman yıkıyorum ılık suya bir miktar karıştırıp yıkıyorum hemen geçiyor yada ılık suya bir paket karbonat döküp yıkayın anında kesiyor hiç bir zarari da yok
Esores Bendede antibiyotik sonrası mantar oluşmaya başladı bende yarın sirkeli su yapıcam daha öncede yapmıstım rahatlamıstım bir zararı yok bence ilaç değil sonucta
Portredekitirtil gokcesgoktas bir sakıncası yoktur ama oradaki faydalı bakterileride öldürürse florası bozulur enfeksiyonla baş edemezsiniz diye düşünüyorum. Nioli yağını araştırın kullanın bana dua edin👍🏻
Sena00 Portredekitirtil bende de aşırı enfeksiyon var afedersiniz birde yeşil renk ilk gebeliğim de çok yaşadım bebeğime bile geçti bu gebeliğimde de baş edemedim geçmiyor sürekli tekrarlıyor bu bebeğe de geçer diye korkuyorum bu dediğiniz yağı doktora sormadan kullanabilirmiyiz acaba
Portredekitirtil Sena00 gebelikte dr tavsiyesiyle kullananlar çok. uçucu yağ zaten trendyolda satıyorlar satıcıya da sorabilirsiniz ama yinede doktorunuza sorun siz
Tugraseda gokcesgoktas bende böyle kaşıntılı yanmalı zamanında uygulardım ama o zamanlar gebelik durumum yoktu. Ama sirkeyi suyla seyreltin. Fazla asidik bi madde olduğundan zarar verebilir. Ben bi tatlı kaşığı sirkeyi sulandırarak kullanıyodum
sevaldqn1 gokcesgoktas sirkeli su enfeksiyonda en büyük kurtarıcı gönül rahatlığıyla yap doktorlar da tavsiye ediyor çoğu zaman 🫶