Tuanad Günler önceden hiçbir belirti yoktu, ishal gebelik belirtisi dediler ben son haftalarda zaten sık sık yaşadım onu. Sabah böbrek ağrısı gibi bir ağrı vardı, benim yalancı sancılarım çok olduğu için ona benzettim, doktora gittim açılma vs yok ama doğum başlıyor deyip kontrol yaptı, o sırada biraz da zorladı hatta hızlandırmak için. Eve döndüm kahverengi akıntı başladı, sancılar devam etti, birkaç saat sonra ağrım geçmeyince yine gittim açılma artmıştı biraz. Rahim ağzı yumuşaltıcı fitil verildi, 4.5 saat sonra doğurdum 😂