Kızlar adetim biteli 1 hafta oluyor ama karnında aşırı şişkinlik var acaba gebelikten olabilir mi ?olsa bile çok erken sanki aranızda böyle brsey yaşayan var mı ? Gebeliğin ilk haftalarında şişkinlik yaşayan ve acaba yumurtlama tarihinden önce gebe kalınır mı