2oglusssannesii Pazar günü beta verdim 130 çıktı doktorum Çarşamba sabahı erkenden gel kan ver dedi ben brz önce kan verdm doktor sabah demesine rağmen ben gece geldm daha fazla olması gerekmiyor mu 381 çıkmış 3 ay önce dış gebelik geçirdim tekrarlamış olablr mi
Guzelanne56 2oglusssannesii 2 katından fazla artış var gayet iyi normalde 260 olması gerekırdı sizinkı fazla bile artmış çok iyi