Hemsirees55 Arkadaşlar sizde de Sarı akıntı oluyor mu 22.haftadayız idrar yolu enf var ama çok yüksek çıkmadı ilaç kullandım
xbebegimx Hemsirees55 12 haftalikken basladi 21+3 um hala geliyor enfksiyon hafif cikti doktor yanma kasinti yoksa onemli degil diyor ama aknti cok rahatsiz ediyor😥
xbebegimx Hemsirees55 sariya genelde enfeksiyondan diyorlar ama bilmiyorum ki bayagi kati sari akinti yani