Basakaya Arkadaslar ilk 2.5 ay kusma ve mide yanması yaşamıştım. Çok şükür bitti ve 2 aydır rahattim. Simdi ara ara tekrar basladi yanma ve kokulara karşı mide bulantısı. Sizinde başınıza geldi mi böyle bir sey.
Fatmakaya158 Basakaya benimde ilk 3 ay baya miğde bulantısı ve kusmayla geçti sonra geçti 2 ay felan rahattım ama bu hafta dikkat ettim sabahları baya miğde bulantısından kahvaltı yapamıyorum biraz uyuyorum sonra kalkıp yapıyorum belkide bebeğin saçı çıkıyordur
Mervekaya Bebek irilestikce mide yanmasi artıyor. Cok şükür hic bulantkm olmadi. Simdiden sonra olursa naparim bilmem. 28 haftayim
Basakaya Mervekaya hayattan soğutuyor o mide yanması bir kaç kez çıkardım. Oyle ekşi bir su geldi ki dişlerim gıcırdadı resmen. Mideyi delecek nerdeyse.
Ikrmels Evet ilk 2 3 ayim da aşırı derecede vardı şimdi 7yi bitirip 8. Aydan gün alicam ve bulantılarım tekrar başladı 😫😫😫