Özür diliyorum wc gittim idraryaptım bitti peçete ile temizlerken birden elime su geldi bir avuç kadar ama çiş mi amnion sıvısı mi bilmiyorum. Alaturkaya girdim köydeyim hast gittik Dr yok usg cihazı yok. Ebe alttan bakmak iatedi izin vermedim. Nst bağlandı sancı yok bebek kalp hızı ilk başlandığında 160di sonra normalde döndü. Su olabilir mi. Arada da belimden bacağıma vuran ağrı giriyor nadir şekilde. 3.gebeligim ama okadar farklı ki