Ireeeeem Merhaba kızlar 21 haftalık hamileyim bebişin hareketlerini sanki vajinamın içinde hissediyorum sanki zorlasa kolu çıkacak oradan. Beni biraz ürküttü aynısını yaşayan var mı??
Feyzaclk Ireeeeem ben kafasını rahmimde hissediyorum ve bazen yolda yürüyemiyorum o kadar canım acıyor. Ama gelen giden bişey yok 36+2
Zehross03 Ireeeeem benimki en başından beri öyle ve ayakları aşşağıdaymış inşallah döner ya korkuyorum sezeryandan normal yani canım makat gelişli olunca oluyor ben bıktım artık insan içinde hıplayıp zıplıyorum birden
BurcuArya35 Ireeeeem bende 22+4 haftalık hamileyim bazen bende öyle hissediyorum korkuyorum bende sanki çıkacak gibi vuruyor aşağıya
Ireeeeem esnyz14 düne kadar karnımda hissediyordum bugün arabayla çok engebeli bir yolculuk yaptım maalesef. Tüm gün bütün tekmeleri sanki vajinamdaydı normalse çok rahatlarımm 🥹
esnyz14 Ireeeeem daha 21 haftalık dönüyordur sürekli yeri var sonuçta telaşe edecek bir durum yok tekme atıyor sonuçta nereye attığının bir önemi yok bence pozisyon kaynaklıdır 😂
Ireeeeem Zehross03 evet bugün ilk defa deneyimledim anlam da veremedim ilk. Sonra her seferinde irkilip durdum 😄
Zehross03 Ireeeeem çikolata yemek korkulu rüyam oldu şuan mesela baklava yiyip yattım unutup zıplıyor sanki parmakları çıkıyo gibi doktor rahim ağzın normal dediyse korkma mecbur çekiceksin bana döner bu bebek dedi bekliyorum bakalım 25 teyiz
Fmcsa Benimde aynı arada vuruyor ve sizin haftanizdan erken başlamıştı yan yatıyor dedi doktorum dirseği var orda hareket ettikçe vuruyordur korkulacak bir durum değil dedi ve şuanda 26+4 haftalık olduk yine arada yürürken bile sağlam vuruyor.💙😇
Ozge818 Zehross03 27 haftadayız hala makat geliş gercı benım ıkıncı gebelık zorunlu sezryn olucam onemlı degıl ama vajınada hıssetmek can sıkıcı
Zehross03 Ozge818 evet ya neden dönmüyor anlamıyorum çok hareketli halbuki youtubeda egzersizler var dönmesi için onları yapıcam bi bak istersen canım 🤣
Nurcihannan 29 haftalığım hala vajinama geçiriyor tekmeleri daha dönmemiş çünkü ayakları aşağıda hala
269522 Ireeeeem benim de o haftalar da öyleydi sanki orda gibi ayakları orda yüksek ihtimalle gerçi şuan 29 olduk başı dönmüş aşağı ama hala aşağıda bişeyler hissediyorum arada yumruk yiyoruz oraya heralde :) kötü düşünme canım yorulduysan uzan dinlen
Busgnc Ben hamileliğimin başından beri ayaklarını vajinama tekmelerken hissediyorum bence gayet normal
Mrv001 Ireeeeem canım sonuç olarak rahimde büyüyor bu çocuk daha haftana göre bebeğin aşağılarda olması ve rahimde tekme hissetmen çok çok normal mesela biz şuan 31+4 olduk çok yukarıda bebeğim ama bazen ara ara bende hissediyorum rahmimde tekme vs bunlar normal endişelenme 😊
Ozge818 Zehross03 plesantam asagıda benım ya ıgne vuruluyorum sureklı makat gelıste mı oluyor yoksa bızım mı farklı sızın nasıl ?
Zehross03 Ozge818 benim herşey normal ama bebek aşırı aşşağıda duruyor poposu bildiğin vajinamda 1 aydır böyle hareketlerini hissettiğimden beri hiç değişmedi pozisyon