Benimde aynı şekilde bende düşünüyorum nasıl olcak diye sağlık ocağındaki ebe emzirme eğitimi verirken sordum ucunun olup olmaması önemli değil kahverengi kısmını dudakları ile tam kavraması lazım eğer tam kavrama olursa sıkıntı olmaz dedi hatta sadece meme ucunu verenlerde yara yapıyor önemli olan o kahverengi kısmı tam kavramasi dedi