Kızlar 29.haftadayım. Riskli gebeyim dehşet belim ağrıyor özellikle son 3 haftadır. Sol kuluncuma bi ağrı giriyor yürütmüyor bile. Namaz kılarken falan mahvoluyorım. Otururken bile ağrıyor böyle devam mı edecek doğurana kadar. Bunu yaşayan var öı aranızda? Resmen ağrıdan ağlatıyor yaa