Teslimenursevil Adetin 2. Günü rahim kalınlığı 4 çıktı güzel dedi doktor estrofem ve corasprin başlattı haftaya çarşamba kontrole çağırdı rahim kalınlığı kaç olmalı transfer için
Bebegim3444 Teslimenursevil ilk muayenemde 7.5 denildi ve iyi oldugu belirtildi. Daha sonraki muayenelerde 9 du en son bilmiyorum
ekc Teslimenursevil Transferden sonra bol kabak çekirdeği tüket çiğ olsun çinko içerdiği için tutunmayı kolaylaştırıyor
tlhmrv Teslimenursevil nar suyu iç canım bnde trasnfer oldum onu içtim transfere kadar kalinlastiriyo oda
Bebegim3444 Teslimenursevil ilk muyane ikinci günü gittikten snra yedinci günü gitmistim sonradan uc gun snra gittim transfer günü ayarlandı
ikizprensesannesi @Teslimenursevil 12 buçuktu benim transfer gününde ama sanırım 9 dan sonrasıda yeterli hayırlı pozitif haberler alın inşaallahhh🤲🏻💞
Teslimenursevil Deletedmom_85 yok canım olmadım yarın ilaçlardan sonra ilk kontrolüm var kan sulandırıcıyla rahim kalınlaştırıco kullanıyorum bakalım yarım ne diyicek
Deletedmom_85 Teslimenursevil hamdolsun dün randevu vardı gittik gördük. Kalp atisini da dinledik. Inşallah sağ salim kucağımıza da almak nasip olur insan diken üstünde oluyormuş böyle de olunca tedirginlik bir hayli😥