Nflsysl4 Yarenurayaz günlerim dogurmak icin dua etmek ve cabalamakla geliyor çokkkkk yoruldummmm 🥲bebisin kilosu en son 37. Haftada 2900 gramdi 🫶🏻
Esra_0023 Yarenurayaz iyi bayramlar kurban bayramınız mübarek olsun cuma 39 olucaz günlerim yorucu geçiyor artık cok da sıcak 40 beklemesek iyi ama hayırlısı olsun sağ salim kavuşalım bebelere 💙
Merbeyas Yarenurayaz 38 olduk bizde bugün itibari ile 3 temmuzda doğum dediler bebiş 37 de 3085 di şimdi kaç bilmiyorum 🥹
yagmurveyerdeniz an itibariyle 37+5’e girdik, her şey yolunda çok şükür herhangi bir şikayetim yok. 4 gün sonra doğum var Allah nasip ederse 🙏🏻 37+0’da 49 cm, 3159 gramdı.
Zeynepkaraaa Bende üç gündür bel ağrısı var bir de regl oluyor gibi belden kasıklarım karnım sancılanıyor doğum belirtisi mi bilmiyorum hiç geçmiyor ara ara oluyor 38+0 haftalığım sizce durum ne
Aysedugme 38+2 yim 3 temmuzda sezaryenim var maşallah sizinkilerin kilosu iyi benim ki 37 de 2750 48 cm di ama şeker var diyet yapıyorum o yüzden çok iri değil bebeğim ☺️3 kilo doğar diyordum biraz fazla yerim diyordum bu seferde tansiyon çıktı yine az yiyorum bakalım bebeğim 3 kiloya ulaşabilecek mi
gozkarag Yarenurayaz Yarenurayaz 37+6 yız 3.340 kg boyu da 51 cm olmş cuma günü doğum olcak allahıma şükür vallahi baskıdan artık yürüyemiyorum bi gün bile geçircek halim kalmadı çok zorluyo 🥹🥹
gokcenurmatpan 38+2 den selam son 7-8 günümüz 07.07.2023 te sezeryan ile gelecek kızım inşallah tabi ozamana kadar beklerse 🤪 37+6 da 3700 kg dı 50 cmin üstünde boyu dedi doktorum atağa geçti maşallah dedi 3 kere ölçtü inanamayıp 😀 herkese hayırlı bayramlar hayırlı doğumlar dilerim Rabbim kimseyi bu yolda oyalandırmasın ❤️
Yarenurayaz Yarisi sezeryan tarih belli Belli olmayanlara daha zor gibi 😂 Kızlar bu benim 2. Hamileliğim ikinci erkeğim gelocek inşallah ilk oglumi 2017 senesinde doğurdum ve rüyamda görmüştüm 2 ay öncesinden ne zaman doguracagimi ve o zaman doğurdum o güne ayarlamistim herşeyimi 🤭 bunda da gördüm iki ay öncesinden 5 temmuz gene öyle o zamanda doguracakmis gibi hissediyorum tam 39+0 haftalık oluyorum şimdi 38+1 im en son 3 kiloydu kilosuda iyi inşallah sağ salim gelir sadece tek korkum solunum sıkıntısı cekermi diye düşünüyorum bu ara.cok yaygın bu erken doğum olmasa bile sanki benim kuzenim 40 haftasını geçmişti 1 hafta hastanede yattı bebeği solunum sıkıntısından Allah yardımcımız olsun
Melo-fndkc Yarenurayaz oyyy oyyyy bayram biter bitmez doğururum inşaAllah. 38+5 oldu fındığım. 37de 2.800dük. Çok da kilo alsın istemiyorum doğumum kolay olsun diye 🥹