nur_bebek34 Bıngıldak neden erken kapanır bebeğimin bıngıldağı biraz kapalı ve 3 günlük ne gibi yöntemle geç kapatırız
tgba715 nur_bebek34 bizim aile hekimindeki ebemiz artık çok erken bile kapanıyor hayta kapalı bile doğuyor bazı bebekler dedi bence panik yapmayın doktora sorarsınız bi 😊
Cgdmbln nur_bebek34 benim bebeğimin de 20 günlükken kapandı doktorumuz her bebek aynı anda diş nasıl cıkartmıyor ise bununda kafatası büyüdüğü taktirde herhangi bi sorun olmucagını söyledi suan 3 yaşında ❤️ bende çok korkmuştum sadece kafa ölçülerini takip edin
nur_bebek34 Kbst folik asit çok kullanmadım zaten gebeliğim boyunca . Fazlası zarar olduğunu biliyordum.
nur_bebek34 Cgdmbln peki kafası nasıl suan yaşıtlarıyla aynı mı. Çok korkuyorum ben. Bir akrabımızın çocuğu mikrosefali. Sizin bebeğiniz yeni dogdunda bıngıldak çok mu yumuşaktı yoksa biraz kapalı mıydı .
Cgdmbln nur_bebek34 doğduğunda normal bıngıldaktı yaşıtlarından fiziksel olarak da zeka olarak da hiç bi geriliği yok hatta önde ☺️dediğim gibi sadece ölçümlerini takip edin içinizi ferah tutun