38+1 deyiz iki saattir karnım aşırı sert bebeğin hareketleri var hissediyorum ama sürekli sert karnım normal doğum için bekliyoruz doktor bebeğin döndüğünü söylemişti normal doğum için herhangi bir sorunum yok sadece doğum belirtisi olabilir mi buradan hiç yaşamadım bu şekilde olup doğum yapan var mı?