nurtasdemir Kizlar 39+3 deyim.iki günde bir açıklık muayene için gidiyorum 1 cm. Doğum kanalına girmis bebek ama ne açılma ne sancı hiç bişey yok. 1 hafta beklicez dedi doktor normal doğum için.var mi benim gibi olan. Açılma bir anda mi oluyor?
tugcezengin23 Bol bol merdiven inip çık kuzum hurma ye sguat yap acilman olur insallah sağ salim doguralim 🌸
goktugun-annesi nurtasdemir bende 40+6 dayım nişanım geleli de 4 gün oluyor ama açılma 2 cm hep başıda yukarıdaymış perşembe sabah gel sezeryan yapıcaz dedi doktorum ama perşembeye kadar sürekli yürü egzersiz yap hurma ye merdiven in çık belki açılman ilerler dedi tek duam inşallah ilerlemiştir sabah ona göre sezeryan olucam çok korkuyorum