Mystery_ak Öncelikle herkese hayırlı bayramlar malum et zamanı ciğere falan dokunulmadığını biliyorum ama çiğ eti kesebilir miyim acaba bir fikri olan ?
esnyz14 Mystery_ak Niye dokunulmasın bizim annelerimiz ne yapıyordu acaba ? Mecbur dokunuyor insan ayrıca ne olabilir ki bol bol yıkarsınız elinizi
Bilge_11 Su sabun denen birsey var hala nasil bu muhabbetler dönüyor anlamış değilim. Saçmalık. Ete dokundum doğradım işim bitti ellerimi bol sabun suyla yıkadım bunda risk nerde anlamadım
Mystery_ak Bilge_11 çileğe dokunmamak mantıklı geliyorda ette olan toksoplazma mı saçma geliyor. Sabunla yıkabilirsiniz siz teşekkürler
Merveozl Sabah beri etle sevişen ben 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ ciğer de doğradım ette doğradım ciğere elledikten sonra bi yerime dokunmamaya özen gösterdim sadece