Ikrmels Merhaba size sorum olucak özel hastaneler de normal yada sezeryan doğumların ücreti ödendiği zaman fatura istenip ssk göstericem diye istediğiniz de mesela 3000 ödeyeceğiniz düşünürken fatura verdiğinde daha az ödeme yapılıyormuş bu konu hakkinda bilgisi olan var mi ?☺💞💞
Ikrmels Aryam2019 isticez ne dicekler bilmiyorum eşim hastaneye gittiğimiz de muasebeciyle konuşucam dedi ya bakalım ne olcak