Eda01 Kızlar akıntımla birlikte biraz kanamam oldu çok korkuyorum acaba neler oluyor başınıza geldi mi hiç???
Eda01 ozlemkrts 7+5 haftalığim normal mi internetten baktimda biri yerlesiyor diyor biride düşüğun başlangici falan diyor
ozlemkrts Eda01 hamilelikte hiç bir leke kanama normal değil düşük olabilir yerleşme olabilir herşey olabilir hastaneye git baksınlar
Eda01 Kızlar gittimde boşa gittim doktor acile bakan ultrason yok dedi geri yolladı bizi pazt.günü doktora gideceğim. İnsallah kötü bir şey yoktur..
Gamze26 Kızlar bende 7 hafta 3 gün oldum zaman zaman adet ağrısı gibi arada ağrı giriyo normalmi sizce