Elons İyi akşamlar 37+1haftalik hamileyim 3 gündür midemin üstü tam göğüs altımda acı var elimle dokundugumda acıyor gözle görülür bişey yok içten degil dıştan acıyor neden olabilir acaba sivilce çiban varmış gibi dokunamıyorum
Hill8 Benim 30. Haftada öyleydi bebeğin kafası tam göğsümün altındaymış ondan olur demişti doktor... belki sizin de öyledir dönmüştür..