Emsll Ben geçen yıl kalp durmasından dolayı kaybetmiştim 9.haftada. Neyse çok şükür tekrar hamileyim 18.hafta girene kadar yani hareketlerini hissedene kadar içimde az da olsa bir huzursuzluk oluyordu, ama genel olarak hep güzel olumlu düşündüm Allaha sığındım. İçinizi ferah tutup olumlu düşünün lütfen🤗 bende de hiç bulantı vs olmadı, illa ki herkeste olacak diye bir şey yok.