TansuKonac günde 20 kere kusan biri olarak seni en iyi ben anlarım. Öncelikle kafana göre ilaç içmemelisin bazen direkt olarak bebeği etkiliyor.. günde 4 tane prilam 1 zofer 1 metpamid içiyorum yine de durmuyor bulantım. Durmayacakta, alıştım.. 12. Haftadayım ve 4. Haftamdan bu yana hep böyleyim. Hiç bir şey yiyip içemediğim için vücutta su kaybı oluyor. 2 günde bir seruma gidiyorum. Şu an bebek senden beslenmiyor ama su önemli. Su içebiliyorsan iç, içemiyorsan mutlaka seruma gitmeni öneririm♥️