Tgcey bende bekleyim burada 36+6 yım aynı şekilde kaç gündür karnım semsert doktor sertliğe normal dedi doğuma hazırlıyo kendini dedi ama Bugün sancım var aralıklı olarak çok fazla hissediyorum geçen haftada nst de sancım çıkmıştı 2 gün yatış vermişti doktor ben hissetmiyordum Bugün baya bi hissediyorum