Herkese iyi bayramlar öncelikle. Bugün sabahtan beri yoğun bir şekilde akıntım var. Sanki adetmişim gibi 4-5 kere pet değiştirdim gün içerisinde. Akıntı şeffaf kokusuz. Hastaneye gittim bebeğin suyu olmadığını söylediler açılmam yok ve nst normal çıktı. Ancak endişeleniyorum haliyle. Çünkü durmayan bir akıntı var. Benim gibi yaşayan var mı normal mi bu durum 🥴