Atss0000 Kizlar merhaba iyi bayramlar oncelikle 1 hafta once sezeryan oldum son 3 gundur inanılmaz bi bas agrim var egilip kalktikca daha fena oluyo kalp atisi gibi zonkluyo butun hayatimi bitirdi bu agri alnimdan gozlerime vuruyo siz yasadiniz mi acaba
Merveftm Atss0000 bol 2 su bir arada hem gaz sancısına hem baş ağrısına iyi gelirmiş doktorum çok Nescafe iç dedi bende iki gün önce oldum baş ağrım hiç olmadı ama aşırı gaz sancım var ve dikişlerim acıtıyor artik
Irane Atss0000 ameliyyatdan der hal sonra bol bol su tuketmeli idin bende sezeriyan oldum 25 nisanda bol su tuketsiyim icin bas agrisi yasamadim
Ebrarkubra Atss0000 Sade kahve ve bol su canım başka çözüm yok malesef sezeryanda yapılan igneden kaynaklanıyor baş ağrısı normal yani
Busraakay_26 Atss0000 benim se öyle oldu ilk sıcı içebilirsiniz dediklerinde kahve içmediğim için 3-4 gün çektim bol bol su ve sek kahve içtim bir iki defa zaten en gazla 1 hafta sürüyormuş sen su miktarını arttır ben o zamanlar 4 lt yakın içiyordum