Mina40 Kızlar yarın edirnede bi sahile gitmek istiyoruz bayram için çok kalabalık olucak da var mı gideniniz önerilerinizi bekliyorum hayırlı bayramlar hepinize sevgiler
ilkembyrd Mina40 Keşan sahili oneririm köy icinden sahile çıkış yolu var ama kimse olmaz sadece size ait olur orası genelde denizide çok harikadır körfez olduğu için yanlış hatırlamıyorsam Abdurrahim köyünün içinden sahile cikiyorsunuz
ezgermshn Mina40 Keşan erikli mecidiye suyu çok güzel ama çok kalabalık olur mutlaka çok erkenden gitmelisiniz
Ozge-Ka Mina40 italyan koyu var orası da çok güzel. Giriş paralı araba başına 200tl alıyorlar. Ama yiyecek içeçek satışı yok. Şezlong falan da yok ama tente gibi gölgelikler yapmışlar güneş altında kalmıyorsun.