Kizlar selam size bişey sormak istiyorum normalde 2 ile 5 gün en uzun 7 gün şeklinde regl aralığı normal kabul ediliyomus peki reglinin 3 gun sürdü denebilmesi için dolu dolu bir kanama mi yaşamak gerekiyor yoksa artık bitmesine yakın pembeye dönmüş hiç gelmeyecek şekilde olan haliyle yine regli 3 gün mu kabul ediliyor sorma sebebim bu ay ben 5 gün gecikmeli oldum reglim sadece olduğum gün ancak 1 ped doldurdu afedersiniz ertesi gün hiç gelmedi sadece temizlendikce pembemsi bir sekilde gördüm yani ben bu ay için 1 gün mu sürdü diyebilirim umarım anlatabilmişimdir karışık olduysa affola